Obdobje trajanja projekta: : september 2022 - julij 2023
Rezultati projekta:
Tomaž Penko s.p.
- oblikoval je novi doživljajski/turistični produkt Bike Escape. Skupina 2-5 oseb (družina z otroki in/ali starejši otroci, prijatelji) na kolesih, na inovativen in igriv način spoznava zgodbe, kulturne in zgodovinske zanimivosti urbanega območja vasi Planina. Igra združuje elemente »escape rooma«, lova za zakladom in »storytellinga« z uporabo klasičnih zemljevidov, ugank... Skupino nadzira game master. Za trajen spomin na doživetje je ob zaključku na voljo mobilen leseni okvir za fotografiranje. VP je izvedel tudi 4 pilotne izvedbe.
- nabavil je E-kolo (2 kom), nosilec za kolesa, prenosni računalnik in leseni okvir.
- promoviral je operacijo na raznih srečanjih, borzah, sejmih, kot tudi na skupnem promocijskem dogodku v Pivki in v Postojni ter preko objav na lastni spletni strani in na FB. Operacija je bila promovirana tudi na vseh pilotnih izvedbah novih doživljajskih produktov.
- za čas trajanja operacije je zagotovil eno novo delovno mesto. Novo zaposlena oseba je poleg oblikovanja produkta, promocije produkta, nabave opreme in promocijskih aktivnosti operacije še vodila in koordinirala potek operacije v vseh aktivnostih, skrbela za redne sestanke partnerstva in s posameznimi partnerji, poskrbela, da potekajo aktivnosti v skladu s
časovnico operacije ter pripravila dokumentacije za poročilo.
- izdelal je promocijski letak na kateri je predstavljena operacija in vsi partnerji/produkti.
Zavod za turizem Pivka
- v času trajanja operacije je oblikoval nov doživljajski/turistični produkt pod krovnim imenom Dinamična Pivka. Namenjen različnim ciljnim skupinam, posameznikom in organiziranim skupinam, ki želijo spoznavati urbani del Pivke, njeno zgodovinsko in kulturno dediščino ter povezanost z naravo.
- izvedel je 2 pilotni izvedbi aktivnega doživetja DINAmična Pivka: DINAmična učilnica, izobraževalno doživljajski dogodek za različne skupine glede na starost otrok in čistilno akcijo širšega urbanega dela poti.
- promoviral je operacijo na obeh skupnih promocijskih dogodkih v Pivki in v Postojni ter preko objav na lastni spletni strani in na FB. Operacije je bila promovirana tudi na pilotnih izvedbah in preko skupnega letaka.
Saša Zidar s.p.
- oblikoval je novi turistični produkt Doživi Ilirsko Bistrico. Voden ogled s kolesi vključuje raziskovanje zgodovine mesta in opazovanje arhitekturnih biserov, kot sta Občinska palača in Schoenburgov dvorec. Mestni utrip zamenjajo tudizvoki narave ob presihajočem slapu Sušec.
- izvedel je tudi eno pilotno izvedbo,
- nabavil je E-kolo, tablični računalnik in kolesarsko opremo,
- promoviral je operacijo na skupnem promocijskem dogodku v Pivki ter preko objav na lastni spletni strani. Operacije je bila promovirana tudi na pilotni izvedbi in preko skupnega letaka ter zloženke, ki jo je izdelal za promocijo novega turističnega produkta.
- udeležil se je izobraževanja za novega kolesarskega vodnika pri PZS in postal kandidat pripravnik s kompetencami in nazivom Turno kolesarski vodnik 1.
Ribiška družina Postojna
- oblikovala je program za izobraževalne urice za ribiče otroke. V času trajanja operacije izvedla 2 pilotni izvedbi izobraževalnih delavnic za otroke ribiče,
- nabavila je ribiške palice s pripadajočo opremo,
- promovirala je operacijo na skupnem promocijskem dogodku v Pivki in v Postojni ter preko objav na lastni spletni strani in preko skupnega letaka,
- izdelala je novo spletno stran in novi video, ki sta v prvi vrsti namenjena za ozaveščanje o pomenu biotske raznovrstnosti življenja v vodi in njeni okolici.
»Projekt sofinancirajo Republika Slovenija, Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj«. Povezava.